Lintrac Lorive
Neverjetno okreten!
Lintrac kot prvi brezstopenjski standardni traktor s krmiljenjem zadnjih koles dosega neverjetno okretnost. V eni učinkoviti zasnovi vozila so združeni traktor, dvoosna kosilnica in dvoriščni nakladalnik. ZF brezstopenjska tehnologija, kombinirana z enostavno in praktično Lindner zasnovo krmiljenja, naredi delo otročje lahko.
Lintrac združuje značilnosti traktorja, dvoosne kosil- nice in dvoriščnega nakladalnika v enem vozilu. Odlična okretnost, ki jo omogoča štirikolesno krmiljenje, odlična prilagojenost na strmine do 60 % nagiba, ki jo zagotavl- ja nizko težišče pod 850 mm pri Lintrac 80, primernost za delo s sprednjim nakladalnikom, polna vlečna sila za priklopnike in dela na polju, varčen in močan motor in otročje lahko LDrive krmiljenje. TMT09 je prvi brezstopen- jski menjalnik, ki je bil razvit posebej za moči na priključni gredi nad 90 KM. Kompaktna lahka zgradba je bila še posebej pomembna. Z velikim deležem mehanskega prenosa moči in z majhnim hidrostatičnim deležem, de- luje menjalnik posebej učinkovito. Vožnja poteka brez- stopenjsko z znižanim številom vrtljajev motorja. Zadnja priključna gred s 4 skupinami vrtljajev in uravnavanjem zagona, deluje s 430/540/750/1000 (Lintrac 80 in 100) ali 540/750/1000/1400 vrt/min (Lintrac 130). Menjalnik TMT11 je bil prav tako zasnovan učinkovito, ima pa zaradi večjih mer zadnje preme večjo nosilnost in večjo dvižno silo in je namenjen za moč na priključni gredi nad 110 KM.
LDrive: vstopite in speljite
Vožnja Lintraca je enostavna: za- gon motorja, izbira smeri vožnje, dodajanje plina in krmiljenje koles. Kdor rad dela posebej učinkovi- to, bo uporabljal LDrive-vrtljivo stikalo na naslonjalu za roko. Pri vklopljenem „LDrive“ z vrtenjem stikala brezstopenjsko in din- amično uravnavate hitrost vožnje. Za sprednji pogon, diferencialno zaporo, pomnilnik tempomata, funkcijo plazečih prestav, način z ročnim ali nožnim plinom in za različne načine vožnje, so na voljo tipke za hitro izbiro.
Menjalnik z razdeljenim prenosom moči z variatorjem
Skrivnost učinkovitosti brezstopenjskega TMT 09/11 menjalnika je v pretežno mehanskem prenosu moči. Menjalnik s prestavami prestavljivimi pod obremenitvijo, je dopolnjen s kompaktnim in varčnim 45cm³ hidrostatom.
Neverjetno okreten
Lintrac je tudi brez krmiljenja koles zadnje preme neverjetno okreten. S kompaktno medosno razdaljo in 52° zamikom sprednjih koles dosega premer obračalnega kroga samo 9,5 m. S 4 kolesnim krmiljenjem se doseže senzacionalen premer obračanja pod 7 m. Pri tem se zadnji kolesi zamakneta za do 20°. Mogoč je tudi »pasji hod«.
Moč & vrtilni moment
Perkins turbo dizel motor s prostornino 3,6 Liter litra daje v Lintrac 80 74,4 kW/101 KM in v Lintrac 100 85,9 kW/117 KM. Zagotavlja enormen vrtilni moment do 450 Nm pri 1500 vrt/min in zelo strm vzpon vrtilnega momenta nad 40 %. Novi 3,6 litrski Perkins turbo stopnje 5 v Lintrac 130, zagotavlja močnih 100 kW/136 KM in 530 Nm. Te lastnosti zagotavljajo vožnjo na nagibu in pri vlečnih delih z velikim vrtilnim momentom. V kompletu s TMT menjalnikom lahko motor dela z nizkim številom vrtljajev in tako posebej varčno.
Lintrac pri komunalnih delih
S sprednjim in zadnjim hidravličnim dvigalom ter delovno hidravliko z nastavljivo črpalko je Lintrac idealen nosilnik orodij. Z brezstopenjskim menjalnikom, kakor tudi z zadnjo in sprednjo priključno gredjo, je Lintrac idealen za poletno in zimsko službo. Trosenje in čiščenje, kakor tudi odstranjevanje snega s plugom ali snežno glodalko so s krmiljenjem koles zadnje preme tudi v ozkih ulicah otročje lahki. Sprednji nakladalnik in dobra vlečna sila omogočajo težka transportna dela.
Oprema: zadnje hidravlično dvigalo s priključno gredjo s 4 skupinami vrtljajev, sprednje hidravlično dvigalo z EFH in sprednja priključna gred.
Lintrac je na voljo s sprednjim hidravličnim dvigalom nameščenim na premi ali na okviru traktorja. Z EFH razbremenitvijo orodij se tudi na razgibanem terenu doseže enakomerna košnja - s hitrostjo vožnje do 17 km/h. Na ojačan okvir je mogoče namestiti sprednji nakladalnik ali stransko namestitveno ploščo. Zadnje hidravlično dvigalo z dvigom do 4900 kp je na voljo z EHR in dušenjem nihanja. Na blatniku se vklopi priključna gred in krmili hidravlično dvigalo.
TracLink v žepu
TracLink mobile, ki ga je Lindner razvil skupaj z ZF, je žepna telemetrijska. Vozniku se vse pomembe informacije o vozilu prikažejo na mobilnem telefonu.
V vozilu se na diagnozni vmesnik namesti mobilni vtikač. Povezava z mobilnim telefonom poteka preko Bluetooth.
Visoko zmogljiva delovna hidravlika BOSCH z nastavljivo črpalko ima pretok od 88 l/min do 100 l/min.
Lintrac ima nameščeno aksialno batno črpalko, ki brezstopenjsko zagotavlja pretok do 88 l/min (opcijsko 100 l/min). V sistem se tako potiska le vsakič potreben pretok olja. Izgube v moči so tako izločene. Na voljo je do 5 EHS krmilnih ventilov z uravnavanim pretokom. Delujejo proporcionalno in posebej natančno. Kot vsa Lindner vozila ima tudi Lintrac ločen zalogovnik za olje delovne hidravlike/krmiljenje sprednjih koles in menjalnik.
Vzmetena sprednja prema
Originalna Lindner sprednja prema je opcijsko na voljo v izvedbi z vzmetenjem. Vzmetna valja sta dobro zavarovano integrirana v vpetje preme – tako je zagotovljeno najboljše udobje vožnje pri največjem možnem prehodu do tal.
I.B.C. zaslon PRO
Z novim, na dotik občutljivim I.B.C. zaslonom PRO, prinaša Lindner kakovost limuzin višjega razreda v brezstopenjski traktor. Voznika čakajo lahko razumljivi meniji in robustna izvedba za zahtevne delovne pogoje.
TracLink Smart
Lintrac 130 je prvi traktor, ki je serijsko opremljen s TracLink Smart. Vsak priključni stroj je lahko opremljen s TracLink Smart Tag (oddajnikom identitete). Lintrac preko Bluetooth ugotovi, kateri stroj se bo uporabljal. Samodejno prepoznavanje priključnih strojev izvede vse podrobne nastavitve za delo, ne da bi moral voznik sam izvesti nastavitve. Pretok hidravlike, število vrtljajev motorja in priključne gredi, kakor tudi ročni plin se lahko samodejno optimalno nastavijo.
Moč & vrtilni moment
V Lintrac Lindner vgrajuje posebej čist motor Perkins Syncro stopnje 5. Ima enormen vrtilni moment in zelo strm vzpon vrtilnega momenta nad 40 %. Te lastnosti zagotavljajo energično vožnjo na nagibu in vleko. V kompletu s TMT menjalnikom lahko motor dela z nizkim številom vrtljajev in tako posebej varčno.
Več informacij najdete na spletni strani podjetja Lindner.
Prenos kataloga >