Prednosti gorskih traktorjev REFORM Muli
REFORM MULI so samovozni delovni stroji za uporabo na strmih in težko dostopnih terenih, ki prepričajo z izjemnimi terenskimi sposobnostmi, maksimalno varnostjo in udobnim upravljanjem ter vožnjo. Zanesljiv koncept vozila s 4 enakimi kolesi, ter povezavo sprednjega in zadnjega dela z zglobom, postavlja edinstvena merila.
Gospodarni zaradi vsestranske uporabe
Podvozje transportnih vozil Reform Muli je vsestransko uporabno. Na voljo so 4 priključna mesta za namestitev številnih priključkov, lahko tudi preko 3-točkovnega priklopa.
1: glavno ogrodje za namestitev priključkov (nakladalka, trosilnik gnoja, cisterna za gnojevko, nagibni zaboj)
2: sprednja hidravlika z/brez priključne gredi (diskasta kosilnica, kosilnica z dvojnimi rezili, mulčer kladivar, snežna freza, snežni plug)
3: priključno ogrodje za kabino (žerjav)
4: zadnja hidravlika in zadnja priključna gred (stroj za sekanje lesa, trosilnik gnojil)
Priključna mesta se lahko uporabljajo tudi kombinirano.
Edinstvena sposobnost vožnje po strmini
Podvozje MULI je poznano po nizkem težišču osnovne strukture. Zaprta izvedba povezave sprednjega in zadnjega dela vozila omogoča nizko lastno težo pri najvišji obremenitvi.
Transportna vozila Reform MULI so specializirana za strmino in težko dostopne terene.
Varnost na strmini
Enostavno in varno manevriranje na terenu s patentirano zaprto izvedbo podvozja.
Obračanje šasije brez napetosti veliko pripomore k varnosti na strmini. Mirna, hitra in pazljiva menjava prestav varuje tla in zagotavlja neprekinjen stik pogonskih koles s podlago. Delo na strmini in v cestnem prometu zahteva dovolj rezerv v zavornem sistemu. Transportna vozila REFORM Muli imajo z notranje strani hlajene diskaste zavore (T6 - T9), ki delujejo v vseh situacijah in tako zagotavljajo dodatno varnost pri uporabi.
Mehanski menjalnik
- Zanesljiv menjalnik 16/8 ali s plazenjem 24/8.
- Naprej/nazaj s prestavno ročico.
- Hitra delitev za varovanje pogonskega sklopa.
- Istočasna menjava (1.-4.) in delitev (I-II) prestav.
- Kratke in natančne prestavne poti za natančno izbiro prestav in hitro manevriranje.
Izvedba s centralno cevjo z zglobom
Vrtljivi centralni zglob med sprednjo in zadnjo osjo zagotavlja neprekinjeno lego vseh 4 koles na tleh in posledično varno vožnjo v vseh situacijah. Stalni štirikolesni pogono z zapornim vzdolžnim diferencialom zagotavlja maksimalni prenos moči in optimalno varovanje tal na strmini.
- Podvozje se prilagodi vsem vrstam tal in pogojem uporabe.
- Neprekinjen stik vseh 4 pogonskih koles s tlemi.
- Varna vožnja v vseh situacijah na strmini ter na cesti, neodvisno od obremenjenosti.
- Kabina s sprednjo osjo se obrne k priključku z zadnjo osjo. Posledica je varno tipanje na težkem terenu.
- Dodatne zaščitne pločevine niso potrebne, zaprta zgradba, optimalno izrabljen prostor.
Portalni premi
Tisočkrat preverjeni portalni premi transportnih vozil Muli, z diferencialno zaporo zagotavljata najboljši možen odmik od tal in izjemne terenske zmogljivosti pri nizki legi težišča.
Slika prikazuje vzmeteno sprednjo os z diskasto zavoro s hlajenjem z notranje strani.
Slika prikazuje togo zadnjo os z reduktorjem in diskasto zavoro s hlajenjem z notranje strani.
REFORM
Prednosti gorskih traktorjev REFORM Muli
REFORM MULI so samovozni delovni stroji za uporabo na strmih in težko dostopnih terenih, ki prepričajo z izjemnimi terenskimi sposobnostmi, maksimalno varnostjo in udobnim upravljanjem ter vožnjo. Zanesljiv koncept vozila s 4 enakimi kolesi, ter povezavo sprednjega in zadnjega dela z zglobom, postavlja edinstvena merila.
Gospodarni zaradi vsestranske uporabe
Podvozje transportnih vozil Reform Muli je vsestransko uporabno. Na voljo so 4 priključna mesta za namestitev številnih priključkov, lahko tudi preko 3-točkovnega priklopa.
1: glavno ogrodje za namestitev priključkov (nakladalka, trosilnik gnoja, cisterna za gnojevko, nagibni zaboj)
2: sprednja hidravlika z/brez priključne gredi (diskasta kosilnica, kosilnica z dvojnimi rezili, mulčer kladivar, snežna freza, snežni plug)
3: priključno ogrodje za kabino (žerjav)
4: zadnja hidravlika in zadnja priključna gred (stroj za sekanje lesa, trosilnik gnojil)
Priključna mesta se lahko uporabljajo tudi kombinirano.
Edinstvena sposobnost vožnje po strmini
Podvozje MULI je poznano po nizkem težišču osnovne strukture. Zaprta izvedba povezave sprednjega in zadnjega dela vozila omogoča nizko lastno težo pri najvišji obremenitvi.
Transportna vozila Reform MULI so specializirana za strmino in težko dostopne terene.
Varnost na strmini
Enostavno in varno manevriranje na terenu s patentirano zaprto izvedbo podvozja.
Obračanje šasije brez napetosti veliko pripomore k varnosti na strmini. Mirna, hitra in pazljiva menjava prestav varuje tla in zagotavlja neprekinjen stik pogonskih koles s podlago. Delo na strmini in v cestnem prometu zahteva dovolj rezerv v zavornem sistemu. Transportna vozila REFORM Muli imajo z notranje strani hlajene diskaste zavore (T6 - T9), ki delujejo v vseh situacijah in tako zagotavljajo dodatno varnost pri uporabi.
Mehanski menjalnik
- Zanesljiv menjalnik 16/8 ali s plazenjem 24/8.
- Naprej/nazaj s prestavno ročico.
- Hitra delitev za varovanje pogonskega sklopa.
- Istočasna menjava (1.-4.) in delitev (I-II) prestav.
- Kratke in natančne prestavne poti za natančno izbiro prestav in hitro manevriranje.
Izvedba s centralno cevjo z zglobom
Vrtljivi centralni zglob med sprednjo in zadnjo osjo zagotavlja neprekinjeno lego vseh 4 koles na tleh in posledično varno vožnjo v vseh situacijah. Stalni štirikolesni pogono z zapornim vzdolžnim diferencialom zagotavlja maksimalni prenos moči in optimalno varovanje tal na strmini.
- Podvozje se prilagodi vsem vrstam tal in pogojem uporabe.
- Neprekinjen stik vseh 4 pogonskih koles s tlemi.
- Varna vožnja v vseh situacijah na strmini ter na cesti, neodvisno od obremenjenosti.
- Kabina s sprednjo osjo se obrne k priključku z zadnjo osjo. Posledica je varno tipanje na težkem terenu.
- Dodatne zaščitne pločevine niso potrebne, zaprta zgradba, optimalno izrabljen prostor.
Portalni premi
Tisočkrat preverjeni portalni premi transportnih vozil Muli, z diferencialno zaporo zagotavljata najboljši možen odmik od tal in izjemne terenske zmogljivosti pri nizki legi težišča.
Slika prikazuje vzmeteno sprednjo os z diskasto zavoro s hlajenjem z notranje strani.
Slika prikazuje togo zadnjo os z reduktorjem in diskasto zavoro s hlajenjem z notranje strani.
Nizko težišče omogoča
- Ekstremno vzpenjanje.
- Najboljša sposobnost vožnje po strmini.
- Maksimalno varovanje tal.
- Stabilnost pri prečni vožnji, z reduktorjem v portalih
Podvozje Reform MULI
Koncept podvozja transportnih vozil REFORM prepriča z zanesljivo tehniko in univerzalnimi možnostmi uporabe.
Sprednji in zadnji del vozila sta vrtljivo povezana med seboj in skupaj tvorita robustno podvozje (šasijo) z možnostjo namestitve različnih priključkov.
Prednosti podvozja gorskega traktorja Muli
- Majhna lastna teža
- Visoka nosilnost
- Sistem za hitro menjavo priključkov
- Patentiran samodejni sistem za hitro menjavo za priklop in odklop strgalnega dna
- Brez manipuliranja težkih kardanskih gredi